2020. május 27., szerda

Vers.

Nincs semmi baj...
.
...Tudod, nincs semmi baj, csak patakzik a könnyem,
Amúgy boldog vagyok, de van mit elfelednem...
Látod, hogy, mosolygok, csak szívem ne fájna már
Hogy fájó könnyeimtől, édesen altatnál...
Hidd el, nincs semmi baj, csak meggyötört az élet,
De nem mutatom feléd, mert szétzúznám reményed..
Nézd csak, boldog vagyok, épp kicsit könnyezem,
Tudod nem volt könnyű, kanyargós életem...
Nézd meg az arcomat, ugye boldog vagyok?
Az csak illúzió, hogy fájó könnyet hagyok,
Az csupán tévedés, soha nem volt igaz,
Hogy boldogtalan volnék, mindenre van vigasz...
Tudod, nem fáj semmi, csak megszakad a szívem,
Mosolyogva tűnt el, minden szép reményem...
Hidd el, boldog vagyok, tudod, nem hazudnék
Csak lelkem marcangolja, a sok fájó emlék...
Nézz most a szemembe, ugye hiszel nekem?
Ugye Te is tudod, hogy boldog az életem?
Mert mosolyogva játszom, milyen boldog vagyok,
Csak legbelül szenvedek, amíg meg nem halok...
(Árvai Attila..)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Érvelj! Bunkózásra Komcsizásra "elmútnyócévezésre" Nem vagyok kíváncsi!