2013. július 31., szerda

"Bölcseletek....." Én is tudok olyant.....

Találtam.... Bírom az ilyen ...na mindegy... akármiket... bölcseleteket? ..Mégha az a Müller Péter bölcselkedte is ki rettenet nagy eszéből. "Felnőtt férfit nem igen találsz manapság. Az ugyanis nem menekül, nem árul el, nem hagy faképnél, hanem felelősséget vállal érted. Ráülhetsz a tenyerére, és megtart téged. Nem esel le róla. S főleg, nem hagy el. Érzelmi biztonságban csakis egy felnőtt (igaz) férfi oldalán lehetsz, de hol van ma ilyen? No, látod.

Légy erős, öntörvényű és szabad. Ne függj senkitől - tőled függjenek, mert te vagy az erősebb. Ha pedig nem: légy az!"

Müller Péter!

...és ez a Péter azt is kibölcselkedte hogy igazi felnőtt NŐ hol létezik vagy nem? ...na és annak..ha lenne... milyennek kéne lenni?... Most akkor az "igazi felnőtt férfi" tenyerén akartok biztonságot, vagy öntörvényű független szabadok akartok lenni? .... Én pedig azt bölcselkedtem ki.... Én társat akarok... szeretnék... szerettem volna... és társ akartam... szerettem volna lenni! Olyan társ...társat ahol mindketten szabadok egyenjogúak egyenrangúak és egymásnak együtt teremtik meg a biztonságot. Én elfogadom őt, Ő fogadjon el engem! Ne megváltoztatni akarjuk egymást, hanem Egymáshoz változni! Én teszem az én dolgom, Ő tegye hozzá a sajátját! ... Ennyi... egyenlőre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Érvelj! Bunkózásra Komcsizásra "elmútnyócévezésre" Nem vagyok kíváncsi!