2013. március 3., vasárnap

Én és az Önmagam.

Az előbb találtam egy... idézetet?... Ledöbbentem mert ...
Íme:
 "Önnön csendem tavába merülök,
Hogy aztán önmagamhoz érve
Új emberként bukkanjak a felszínre.
Mert az "én" és "önmagam" között
Hatalmas szakadék tátong
És nekem dolgom az lett,
Hogy az legyek, ki a két part közt
Hidat ácsol,..... " ...és újra önmagam legyek. Az -Én- és az -Önmagam- ugyan az legyen. Rajta vagyok az ügyön. Ahogy végig gondoltam agyaltam a dolgaimat... Tavaly előtt tavasz tájt több okból, több hatás miatt úgy döntöttem.. Változnom kell néhány dologban. Változtam is. A prodzsekt sikeres volt. Talán túl sikeres is? ... Aztán közben értek még hatások történések és a naaagy változásom közepette belekavartak... Így abban is változtam amiben nem igazán akartam volna. Némileg... elveszítettem önmagamat? ...aszem. Én Én vagyok.... illő lenne az -Énnek- és az -Önmagamnak-összefutni. ...Aszem. .......... Dógozok az ügyön. :D  ...ez jár benne okos fejemben! ... Elcsobogok keresni önmagam mint kispatak a naaaagy folyót!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Érvelj! Bunkózásra Komcsizásra "elmútnyócévezésre" Nem vagyok kíváncsi!