2013. március 22., péntek

Fogadj el így!....ha kérhetem.


"Fogadj el így ez vagyok én

Porszem a semmi közepén
Máskor meg szebb és jobb napon
Csak neked jobb formám hozom
Fogadj el így ez vagyok én
Fogadj el így ez vagyok én

Túl minden rózsaszín mesén
Örök naiv, ha nézel rám
Szomorú bölcs harcok nyomán
Fogadj el így ez vagyok én
Fogadj el így ez vagyok én

Halvány kis fény az éj egén
Árnyék a napsugár mögött
Magányos tó a fák között
Fogadj el így ez vagyok én
Fogadj el így ez vagyok én

Örök gyerek anyám ölén
Keserű, édes, változó
Célratörő, álmodozó
Fogadj el így ez vagyok én
Fogadj el így ez vagyok én

Porszem a semmi közepén
Máskor meg szebb és jobb napon
Csak neked jobb formám hozom
Fogadj el így ez vagyok én
Fogadj el így ez vagyok én

Túl minden rózsaszín mesén
Örök naiv ha nézel rám
Szomorú bölcs harcok nyomán
Fogadj el így ez vagyok én
Fogadj el így ez vagyok én

Halvány kis fény az éj egén
Árnyék a napsugár mögött
Magányos tó a fák között
Fogadj el így ez vagyok én
Fogadj el így ez vagyok én

Örök gyerek anyám ölén
Keserű, édes, változó
Célra törő, álmodozó
Fogadj el így ez vagyok én

Fogadj el így
Fogadj el így

Fogadj el így ez vagyok én

Halvány kis fény az éj egén
Árnyék a napsugár mögött
Magányos tó a fák között
Fogadj el így ez vagyok én

Fogadj el így ez vagyok én

Fogadj el így"
*************************************************

Én ilyen voltam és vagyok. Mosolygok vigyorgok bohóckodom ha lehet, ha okom van rá. Sírok ha  arra van okom.  Búsan , vagy komor arccal járok ha arra van okom. Nem vigyorgok és nem sírok ha nincs rá ok.  Nem tudok és nem akarok más arcot felvenni pusztán mert ezt várják mások tőlem. Ha valaki ezt teszi...tegye. Nem várom hogy velem sírj vagy nevess. Ha valakit sírni látok, vigasztalom ha tudom. Ha valakit nevetni látok, vele nevetek ha tudok. Ha nem? ...odébb állok. Én így tudok... Szeretni is. Ilyen voltam mikor megismertél ( ? ) , mikor megszerettél ( ? ) is. Változtam épp eleget másokért.  ....Változom és változtam én most is azokért akiket megszeretek, azért akit szeretek. Mert "egymáshoz változunk". Az elveimet a véleményemet dolgokról változtasd meg ha tudod ha úgy gondolod kell... De önmagamat? Az egyéniségemet? ..... Nem vagyok én rosszabb, sem jobb, ... csak más. ...Attól még szeretek, gyűlölök ( mert már azt is tudok... ), nevetek, sírok, boldog vagyok és boldogtalan, gyerek vagy felnőtt. Tudom hogy néha "sok" vagyok, tudom hogy néha "kevés" vagyok.

1 megjegyzés:

  1. Különben is nem értem... Mi a bánatos faszért akar mindenki megváltoztatni, saját elképzelése szerint átalakítani? Meg ismer...állítólag....Megszeret...állítólag... Aztán egyszercsak sok vagy épp kevés leszek, már nem felelek meg úgy ahogy amiért állítólag megszeretett... Akkor? Basszameg...Akkor mindenki keressen olyant aki megfelel mindig a kénye kedvének! ..most sok vagy most kevés vagy most mé vigyorogsz most miért nem most miért bohóckodsz most miért nem... Hát nem! Hát igen! Mert Csak! Mert ilyen vagyok!

    VálaszTörlés

Érvelj! Bunkózásra Komcsizásra "elmútnyócévezésre" Nem vagyok kíváncsi!