2013. augusztus 31., szombat

Kérdések...

"Biztosan kell? Biztosan így? Biztosan most? Van értelme? Nem késő már? Nem korai még? Nem másképp kéne? ...és megannyi kérdés... Kellene... Elmondani kimondani dolgokat. Aztán elgondolod végig rágod átrágod átfogalmazod megfogalmazod...és a végén jön valami fék, blokk és a kérdések benned.... Miért? Mennyi kimondatlan érzés szó kérdés mondat. Mennyi blokk... mennyi "démon" amivel küzdünk....mert a múlt.... Azt mondod... Ne foglalkozz a múlttal!... Zárd le... Igen... Ha a múltamat nem ismered nem is értesz. Nem fogod érteni mitől miért vagyok lettem ilyen... Ha a múltam nem érdekel?... nem is fogsz... ( nem is akarsz? ) érteni megérteni... De akkor miért is hibáztatsz? ... miért is hibáztatjuk egymást?... hiszen... nem akart-ad/tuk érteni tudni.... Küzdünk a blokkokkal életen át... a démonainkkal.... Van amit legyőzünk... van amit nem..és küzdünk egy életen át.... Azt mondod...Lépj tovább!..jóóó...lépek én... Csak azok a qrva "démonok" ne lennének.... ( bővebben talán majd egyszer... )..........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Érvelj! Bunkózásra Komcsizásra "elmútnyócévezésre" Nem vagyok kíváncsi!