2013. november 26., kedd

Néha én is bölcselkedem......

Egy bölcselet tőlem mára és mindenkorra ( magamnak is ) "Egy rossz...nak vélt gondolt...mondat szó miatt ellehet dobni száz jót. ... de vajon érdemes e?" ... Mindenkinek vannak jó és rossz napjai. Lehetnek hetek is akár. Van hogy ember elvonul hetekre.. Csendet akar, nyugalmat... Békességre csendre vágyik.. Kell a zilált léleknek néha... Megnyugvás...lehiggadás rendezgetés... Van így. Bárkivel megeshet. Nekem is volt lesz ilyenem. Ezek az időszakok NEM ellenetek szól Barátok... NEM!.. értetek is...Épp azért mert a káoszos rendezetlen lelkemmel nem akarlak bántani...megbántani...terhelni. Ha neked lesz ilyened...elvonulós rendezős bezárkózós időd...Én megértelek. Ha érted...örülök...ha nem érted...sajnálom. Mondunk néha szavakat mondatokat amiket esetleg rosznak bántónak vélhet gondolhat más... Biztos hogy úgy kell?..Biztos hogy rossznak bántónak gondolta?... Voltak Lesznek rosz perceink napjaink heteink.... Nekem is...Neked is.... Érted is. Érted is? Namaste!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Érvelj! Bunkózásra Komcsizásra "elmútnyócévezésre" Nem vagyok kíváncsi!