2013. szeptember 11., szerda

Dekoncentrál vagy Szétszórt?.. bánom én...nevezd ahogy....

Sajnálom! Egy ideje tapasztalom már magamon... Totálisan széjjel estem. Képtelen vagyok "komoly" feladatokra, dolgokra koncentrálni. Próbálom, de nem megy. Nekiállok aztán leállok... csapongok erőltetem, aztán abbahagyom... Nem megy... semmi. Ennyi. Elfáradtam? Belefáradtam? Belefásultam? Öregszem? ... nem tudom... Talán mindezek így együtt... Ez van... Sajnálom! Nem megy! Egyenlőre keresem a "seprűt". Ha lehet ha tudjátok ha akarjátok... Nézzétek el nekem. Ha nem?... Így jártam. Jaa..és kérem NEM sajnálni! Csak tudatni akartam hogy miért nem úgy állok dolgokhoz, miért nem úgy teszem a dolgom mint előtte. A Megértést Kösz! A leszólást beszólást tartsd meg magadnak! További szebb napokat kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Érvelj! Bunkózásra Komcsizásra "elmútnyócévezésre" Nem vagyok kíváncsi!