2018. március 2., péntek

Tudom én... Küzdeni kell mindenért.

Tudom én... Küzdeni kell mindenért. Küzdeni kell a félelmeink ellen is. Másból sem állt a kibaszott életem mint küzdésből. Küzdöttem kiskölök koromtól kezdve sok mindennel. Küzdöttem apámmal az előítéletekkel. Küzdöttem a lenézéssel kicsi gyerekként. Küzdöttem valami ellen amiről nem tehettem és verést kaptam érte apámtól, lenézést kaptam érte másoktól. Küzdöttem én már annyi minden ellen.... Küzdöttem a legtöbbet magammal. Értem én...mások is.... Ítéletet mondani könnyű. Az utamról szóló történetet végighallgatni könnyű, mert "csak egy mese". Amikor a félelmeimről a küzdelmeimről mesélek, persze könnyeden,...vagy annak tűnően?...beszélek róluk, közben elnevetgélünk rajta.... Megküzdeni velük már nem olyan könnyed nevetséges... Azt az utat végigjárni, na az már nem volt olyan könnyű. Hibáztam és hibázok közben... Tudom... a hibák elnyomnak minden jót. A hibákat észrevenni és ítélni, eltartottnak, agresszívnak, önzőnek egoistának kikiáltani könnyű. Hallgatok? Igen. Amikor beszéltem?...minek? Volt értelme? ....... Amikor megnyugszom...megnyugszom?... és nevetek bohóckodok jókedvű vagyok, teszem a dolgom, az nem jó. Havonta ítéletet kell mondani rólam. Mond hát akár naponta. Mondj ítéletet, ítélj el. Engem lehet, én hallgatok, legfeljebb meghúzódom egy csendes sarokban, aztán megpróbálok ember maradni arra a kis időre ami még hátra van. Ha nem bírom majd?......Megküzdök egy újabb félelemmel.

Ítélkeznek olyanok kik tizedét nem járták végig annak amit én. Ítélkeznek, pedig túl keveset tudnak, viszont túl sokat képzelnek. Engem elítélnek, megítélnek....az út amit végig jártam nem érdekli őket. Az út ami ehhez vezetett amivé lettem, nem érdekli őket. Ítéletet mondanak másokról, elítélnek másokat olyanok akik soha nem járták be azok útját életét akiket elítélnek. Persze...ők a kivételek akik mindenben a tökéletesek. Persze..."ő nem tud kiszállni abból....", bezzeg mástól elvárják hogy szálljon ki. Rájuk már nem az a mérce vonatkozik mint amivel ők mérnek másokat. A jót nem veszik észre, arról nem ítélkeznek. A hibára menten lecsapnak mint ragadozó a sebzett vadra. Azt aki bunkó módon viselkedik azokkal akik szívességet tesznek neki többször is, aki több és nagyobb hibát követett el ..., arról nem ítélkeznek, mert ő az ő köreikhez tartozik.

Ítélkeznek mert azt hiszik hogy...pedig...dehogy! ...tizedét sem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Érvelj! Bunkózásra Komcsizásra "elmútnyócévezésre" Nem vagyok kíváncsi!